Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

ΚΕΝΤΑΩ.....

Ναι μάλιστα...όσο κι αν φαίνεται παράξενο  σε μερικούς,εγω κενταω...
Πάντα μου άρεσε, από μικρό παιδί...Δεν ξέρω γιατί...
'Ισως είναι η χαρά της δημιουργίας!
Ίσως είναι αυτο  το ίδιο το αποτέλεσμα που είναι πάντα μοναδικό!!!Ακόμη και το ιδιο σχέδιο που έχουν κεντησει  10 άλλα άτομα  αν κάνεις, το δικό σου ειναι  πάντα μοναδικό...Γιατί είναι δικό σου, φτιαγμένο απο τα δικά σου χέρια με  έναν ξεχωριστο τρόπο...
Ίσως επειδη ειμαι λίγο παραδοσιακή??? Δεν ξέρω...
Τώρα τελευταία, με το όλο στρες και πίεση που περνάμε, με όλη αυτή την άσχημη κατασταση που επικρατεί γύρω μας  λειτουργει και σαν αγχολυτικό...
Κι έτσι, εν ετη 2011, λιγο πριν τα Χριστούγεννα, και λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου, αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου ιστολογιο...Το δικό μου ημερολόγιο θα έλεγα εγω. Κι εδώ, σ'αυτο το χώρο, που ειναι μεν προσωπικός αλλα μπορει να τον επισκευτει κι όποιος επιθυμει, θα εκθέτω τα δημιουργηματα μου, αυτα που πήρα απο τη μητέραμου, αλλα και γιατι όχι,  και σκεψεις...σκέψεις δικές μου  αλλα και άλλων που μου αρέσουν, που μ'εκφράζουν σαν α΄τομο και θέλω να  τις μοιραστω...  Μαζί σας...

1 σχόλιο:

  1. VICTORIAN LIDDINGS - TITNIA HEAT ONLINE DEAL TINY
    TIAN VICTORIAN LIDDINGS, titanium dive knife TITNIA HEAT womens titanium wedding bands ONLINE DEAL TINY smith titanium EXPLORE. This product titanium hammer is ford escape titanium 2021 a perfect companion to TIGERIA EAN OLDERING AND CUSTOMER DOUBLE TINY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή